Oferty pracy

Specjalista ds. zarządzania ryzykami i analiz.

Miejsce wykonywania pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu
ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub studenci (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i bankowość, finanse i rachunkowość, statystyczne bądź matematyczne),
  • znajomości zagadnień z zakresu CRR, CRDIV, Rekomendacji KNF, wytycznych EBA,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • inicjatywy oraz umiejętności poszukiwania usprawnień i rozwiązań.
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • dobrej organizacji pracy,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w obszarze ryzyka bankowego i sprawozdawczości bankowej.

Zakres odpowiedzialności:

  • pomiar, identyfikacja i monitorowanie ryzyk,
  • sporządzanie analiz z zakresu powierzonych ryzyk,
  • opracowywanie projektów strategii, polityk, regulaminów i instrukcji z zakresu zarządzania ryzykiem bankowym i zasad szacowania adekwatności kapitałowej oraz udział i nadzór nad ich realizacją,
  • monitorowanie przestrzegania ustalonych limitów ostrożnościowych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej oraz instytucji zewnętrznych.

 

Analityk kredytowy

Miejsce wykonywania pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu
ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Od kandydatów oczekujemy:

  • zdolności do analitycznej oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej kredytobiorców,
  • doświadczenie w bankowości lub branży finansowej na podobnym stanowisku,
  • umiejętności oceny prawnych zabezpieczeń ekspozycji kredytowych,
  • preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii, prawa,
  • orientacja na wynik, komunikatywność, samodzielność i terminowość w realizacji zadań,
  • praktyczna znajomość MS Office.

Zakres odpowiedzialności:

  • weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wia­rygodności,
  • wykonywanie analiz sytuacji ekonomiczno-finansowej Klientów oraz oceny projektów inwestycyjnych w ramach oceny wniosków kredytowych, przekazywanych przez placówki sprzedażowe Banku,
  • ocena warunków i poziomu zabezpieczenia transakcji kredytowych Banku, dokonywana w ramach oceny wniosków kredytowych,
  • wyznaczanie klasy ryzyka (ratingu) na podstawie przeprowadzonej oceny ekonomiczno-finansowej Klienta,
  • przygotowywanie Raportów Kredytowych, arkuszy ocen i propozycji warunków kredytowania, uwzględniających wyniki dokonywanych analiz,
  • ocena adekwatności zabezpieczeń,
  • weryfikacja zgodności umów kredytowych z decyzjami kredytowymi,
  • dokonywanie okresowego przeglądu zabezpieczeń w obszarze całego portfela kredytowego,
  • współpraca i nadzór nad systemami wymiany informacji (tj. BIK, MIG-BR, MIG-DZ, AMRON, KRD, Bankowy Rejestr),
  • sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z działalności kredytowej na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
  • rozliczanie zapotrzebowań na dopłaty do kredytów preferencyjnych,
  • tworzenie bazy wewnętrznej cen nieruchomości dla potrzeb kredytowych,
  • współudział w tworzeniu regulacji wewnętrznych w zakresie ryzyka kredytowego.

 

Specjalista ds. księgowości

Miejsce wykonywania pracy:

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu
ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość,
  • wysokich zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużą ilością danych),
  • praktycznej znajomości MS Office.
  • inicjatywy oraz umiejętności poszukiwania usprawnień i rozwiązań.
  • umiejętności pracy w zespole,
  • doświadczenia w bankowości lub branży finansowej na podobnym stanowisku,
  • komunikatywności, samodzielności, terminowości w realizacji zadań,

Zakres odpowiedzialności:

  1. obsługa czynności związanych z gospodarką własną Banku,
  2. sporządzanie wewnętrznych informacji sprawozdawczych z zakresu gospodarki finansowej Banku.
  3. prowadzenie ewidencji rachunków i kont bankowych (otwieranie i definiowanie zgodnie z obowiązującym planem kont).
  4. kontrola merytoryczna księgowań oraz obrotów i sald pod kątem zgodności z dokumentacją źródłową,
  5. sporządzanie zbioru dokumentacji dziennej zgodnie z obowiązującą w Banku procedurą,
  6. wykonywanie obsługi elektronicznej krajowych rozliczeń bankowych w systemie ELIXIR oraz wykonywanie rozliczeń bankowości elektronicznej,
  7. aktualizacja i publikacja tabel kursowych,
  8. dokonywanie transakcji zakupu/sprzedaży walut w celu zapewnienia środków na rachunkach walutowych Banku niezbędnych do realizacji zleceń dewizowych klientów oraz prowadzenie rejestru zakupu /sprzedaży walut,
  9. wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego, miesiąca, roku w systemie finansowo – księgowym Banku,
  10. współpraca z Bankiem Zrzeszającym w zakresie rozliczeń elektronicznych oraz rozliczeń transakcji kartami płatniczymi,
  11. wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży, przygotowanie deklaracji VAT.

 

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w systemie jednozmianowym,
  • szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego,
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, pakiet socjalny.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV, na adres:

e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu odbycia spotkania z Zarządem Banku.

 

W związku z realizacją obowiązku informacyjnego w zakresie przetwarzania danych osobowych

Bank Spółdzielczy w Jasieńcu informuje

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej: „RODO” informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest Bank Spółdzielczy z siedzibą w Jasieńcu, ul. Warecka 44, 05-604 Jasieniec (dalej jako: „Bank”);
  1. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Bank może się Pani/Pan skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przez dział kadr obowiązków na podstawie art. 6 RODO ust. 1 lit. f przy czym: prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Bank jest wykonywanie rekrutacji na pracownika Banku;
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wybrania kandydata i zakończenia procesu rekrutacji.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych.
  5. Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pani/Pan uprawniony do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  6. W dowolnym momencie ma Pani/Pan prawo cofnąć udzieloną zgodę, co pozostanie jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność wzięcia udziału w obecnych oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Bank.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.