Przejdź do głównej treści

BLIK

baner 870x150

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w bankowości mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile PRO.

Dzięki usłudze BLIK możesz: szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile Pro wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję, a dodatkowo możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela.

Dlaczego warto?

 SS.png

 
Płatność BLIK w 3 krokach sprawdź jak to działa
  • Wybierz BLIK w aplikacji BS Jasieniec EBO Mobile Pro;
  • Wygeneruj jednorazowy kod i podaj go podczas dokonywania transakcji;
  • Zatwierdź operację w aplikacji BS Jasieniec EBO Mobile Pro.

Przelew na telefon dostępny w naszym Banku.

Przelewaj BLIK’iem na numer telefonu w aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile PRO.

  • aktywuj usługę aby odbierać przelewy BLIK na telefon,
  • przelew na numer telefonu,
  • działa 24/7,
  • nie musisz podawać numeru konta,
Dokonaj przelewu na telefon – rozliczaj się ze znajomymi natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew. na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy są Posiadaczami konta osobistego         w Banku lub pełnomocnikami do tego rachunku oraz posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Jasieniec EBO Mobile Pro (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).


Jak aktywować BLIKA?

 1. Zainstaluj aplikację mobilną BS Jasieniec EBO Mobile PRO.

2. Aktywuj BLIKA:

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.       
  • Wybierz opcję "BLIK" i włącz włącznikiem usługę BLIK. Zielony przycisk przy usłudze BLIK oznacza, że usługa jest aktywna.
  • Wybierz rachunek do usługi BLIK oraz zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin.
  • Zatwierdź włączenie usługi poprzez wpisanie kodu PIN.

Jak uruchomić usługę Szybka płatność BLIK ?

W każdej chwili można włączyć i wyłączyć usługę Szybka płatność BLIK. Szybkie płatności umożliwiają przeprowadzenie transakcji do 100 PLN w sklepach stacjonarnych bez podania PIN i bez logowania się do aplikacji mobilnej.

Aktywacja usługi Szybka płatność BLIK:

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile PRO. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, kliknij w prawym dolnym rogu na ikonę „Więcej”.  
  • Kliknij opcję BLIK.     
  • Włącz włącznikiem usługę "Szybka płatność". Zielony przycisk oznacza, że usługa jest aktywna.
  • Ustaw skrót BLIK na głównym ekranie logowania się do aplikacji mobilnej.

Poniżej pojawiają się również komunikaty dla którego rachunku jest aktywny BLIK oraz jakie są limity.


Jak zmienić limity?

W każdej chwili możesz zmienić samodzielnie wysokość limitów transakcyjnych BLIK po zalogowaniu do Bankowości elektronicznej EBO - w ustawieniach - Limity BLIK lub w placówce Banku (z wyjątkiem posiadaczy rachunku ROR Junior).

Jakie są maksymalne limity dzienne obowiązują przy płatnościach BLIK?

Rodzaj transakcji

Limit jednorazowy

Limit dzienny

Wypłaty gotówki

2 000,00

5 000,00

Płatności w sklepach

2 000,00

5 000,00

Zakupy online

2 000,00

5 000,00

Płatność na telefon

  500,00

1 000,00


Jak płacić BLIKIEM w placówkach handlowo-usługowych, w sklepach internetowych?

  • Uruchom aplikację mobilną i zaloguj się za pomocą PIN-u.
  • Wybierz ikonę BLIK.
  • Pojawi się kod BLIK, który jest aktywny 2 minuty. Jeśli czas upłynie możesz wygenerować nowy kod BLIK klikając przycisk „generuj nowy kod”.
  • Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www sklepu internetowego.
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  • To już wszystko – zakupy opłacone.

Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty;
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
  • Podaj kwotę transakcji;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile Pro;
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie;
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
  • Wypłata dokonana;

Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.


Jak dbać o bezpieczeństwo?

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku;
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Jasieniec EBO Mobile Pro;
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Jasieniec EBO Mobile Pro,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe,
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Jasieniec EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji BS Jasieniec EBO Mobile Pro;
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Jasieniec EBO Mobile Pro Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc do Placówki Banku.

Przydatne dokumenty: