Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

BLIK

    baner 870x150

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    • Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    • Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK w 3 krokach
    blik1 387018d9
     

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone

    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).


    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu kartosfera.pl. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    Rodzaj transakcjiLimit domyślnyLimit maksymalny
    Wypłata gotówki 1 000 zł 2 000 zł
    Płatności w sklepach 1 000 zł 2 000 zł
    Zakupy online 1 000 zł 2 000 zł

    Jak aktywować BLIKA?

    Zarejestruj/zaloguj się do portalu kartoSFERA logo

    • W portalu kartosfera.pl wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
      BPS BS pay logotyp
    • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
    • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
    • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk „Dalej"
    • Uruchom usługę BLIK akceptując „Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.” oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    • Wybierz ikonkę BLIK
    • Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją.


    Jak uruchomić BLIKA na telefonie?

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu kartosfera.pl lub dzwoniąc na Infolinię Banku

    Bank Spółdzielczy w Jasieńcu (Centrala)

    ul. Warecka 44
    05-604 Jasieniec

    tel.: 48 661-35-66 / 48 661-35-92 / 48 661-31-39
    fax: 48 661-35-92
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:45 do 15:30

    Akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000065261
    NIP 797-00-08-371
    REGON 000509749
    KOD SWIFT POLUPLPR

    Oddział Grójec

    ul. Mogielnicka 33
    05-600 Grójec
    tel.: 48 664-71-49 / 48 664-00-25
    fax: 48 664-00-27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:45 do 15:30

    Filia Warka

    ul. Plac Czarnieckiego 19
    05-660 Warka
    tel.: 48 667-34-13 / 48 667-00-56
    fax: 48 667-02-07

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    Filia Chynów

    ul. Wolska 7
    05-650 Chynów
    tel.: 48 332-20-70 / 48 332-32-03
    fax: 48 332-06-91

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45