
Karta Visa Classic Debetowa
Wybierając kartę Visa Classic Debetowa zyskujesz:
-
komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
-
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
-
bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
-
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
-
możliwość dokonywania transakcji w internecie,
-
bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
-
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
Dzięki karcie Visa Classic Debetowa nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
Szczegóły
- przeznaczenie: dla każdego klienta indywidualnego, który posiada rachunek ROR w Banku Spółdzielczym w Jasieńcu
- opłata za wydanie karty: talentKonto, wygodneKonto, StudentKonto 0 zł
- liczba kart: dowolna liczba kart do rachunku, przy czym dla jednego Posiadacza/Użytkownika karty może być wydana jedna karta
- okres ważności karty: 3 lata
Bezpieczeństwo
- numer PIN (4-cyfrowy, poufny numer identyfikujący Użytkownika karty znany tylko Użytkownikowi); trzykrotne wprowadzenie błędnego kodu PIN przy dokonywaniu transakcji spowoduje czasowe zablokowanie karty. Kartę można odblokować tego samego dnia kontaktując się z Contact Center, gdzie po poprawnej weryfikacji klienta, karta zostanie odblokowana, lub następnego dnia dokonując transakcji w bankomacie Grupy BPS z użyciem poprawnego kodu PIN;
- dzienne limity transakcji
- odpowiedzialność klienta za operacje dokonane przed zgłoszeniem utraty karty jest ograniczona do równowartości 150 EUR, przeliczanych wg średniego kursu NBP (zgodnie z Ustawą o elektronicznych instrumentach płatniczych). Dzięki dodatkowemu ubezpieczeniu kart płatniczych Zrzeszenia BPS, Bank pokryje również straty do kwoty równowartości 150 EUR.
- odpowiedzialność finansowa Banku od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty (w związku z utratą karty), z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, a także jeśli doszło do nich z winy umyślnej Posiadacza lub Użytkownika karty.
Należy również pamiętać o zasadach użytkowania karty:
- kartą może posługiwać się wyłącznie osoba, której Bank wydał kartę w użytkowanie i której imię i nazwisko znajduje się na awersie karty,
- kartę należy przechowywać i użytkować w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko przejęcia karty lub kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
Zastrzeżenia karty
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.