Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

    Płać kartą MasterCard PayPass za zakupy do 50 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta MasterCard PayPass to:

    • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
    • bezpieczeństwo transakcji,
    • stały dostęp do swoich pieniędzy,
    • możliwość płatności w Internecie.

    Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 50 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

    Z kartą zbliżeniową Twoje codzienne zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze.

    Szczegóły

    1. Limity karty:
    2. maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 50zł
    3. maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł
    4. maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł
    5. Zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej www.paypass.pl.
    6. Okres ważności karty: 3 lata

    Ważne informacje

    • Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne? Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowym zabezpieczeniem jest limit łącznej wartości transakcji zbliżeniowych, zaprogramowany na każdej karcie. Jeżeli dana transakcja powoduje przekroczenie ustalonego przez Bank limitu transakcji zbliżeniowych dla danej karty, terminal wymusi przeprowadzenie takiej transakcji w „tradycyjny” sposób, tj. z potwierdzeniem numerem PIN. Limit ten zostaje automatycznie „wyzerowany” przy każdej transakcji potwierdzanej kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.
    • Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy? Nie. Wszystkie terminale są tak oprogramowane, by informacje z karty zostały odczytane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji, tj. na zasadzie "jedna transakcja jedną kartą". Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.
    • Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy? Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

    Funkcjonalność zbliżeniowa

    Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada nową funkcjonalność - płatność zbliżeniową, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 50 zł ( MasterCard PayPass).


    Jak płacić zbliżeniowo?

    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu.
    • Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Przydatne informacje

    Zastrzeżeni kart

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Bank Spółdzielczy w Jasieńcu (Centrala)

    ul. Warecka 44
    05-604 Jasieniec

    tel.: 48 661-35-66 / 48 661-35-92 / 48 661-31-39
    fax: 48 661-35-92
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:45 do 15:30

    Akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    KRS 0000065261
    NIP 797-00-08-371
    REGON 000509749
    KOD SWIFT POLUPLPR

    Oddział Grójec

    ul. Mogielnicka 33
    05-600 Grójec
    tel.: 48 664-71-49 / 48 664-00-25
    fax: 48 664-00-27

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:45 do 15:30

    Filia Warka

    ul. Plac Czarnieckiego 19
    05-660 Warka
    tel.: 48 667-34-13 / 48 667-00-56
    fax: 48 667-02-07

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    Filia Chynów

    ul. Wolska 7
    05-650 Chynów
    tel.: 48 332-20-70 / 48 332-32-03
    fax: 48 332-06-91

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45